Rokki sai haasteen pojaltaan Osmos-Cosmokselta kertoa 7 totuutta itsestä ja tässä ne nyt sitten olisi. Ja nehän piti kertoa kuin Rokki olisi ne itse kirjoittanut.

 

  1. Hihii…tää on musta huippukiva juttu eikä noi muut oikein ymmärrä mua.. Aina kun ollaan lähdössä ulos mun pitää päästä ekana ovesta jotta mä pääsen kurmuuttamaan muita. Eli mä teen aina salamapyörähdyksen ja odotan että pääsen örisemään noitten muitten niskaan. Välillä ne jää haukkumaan oven rakoon ja toivoo että mä unohdan koko jutun tai että emäntä käskee mua lopettamaan mutta ei se käske..hähhähhää!
  2. Tätä ette sit kerro kaikille, mä nukun samassa pedissä mikä mulle on ostettu pentuna ja se peti, voi miten noloa, se on emännän sängyn vieressä..
  3. Aina kun ruoka-aika alkaa olla käsillä ja emäntä nostaa kupin lattialta mä haen jonkun lelun ja ravistan ja retuutan sitä ihan hulluna. Emäntä sanoo mua urvelo-torvelox.:-)
  4. Mä fanitan Marikaa! Mun mielestä se on tosi kiva ja emäntä ostaa mun ruoan Marikalta. Ja kaiken lisäx, Marika tykkää musta enemmän ku Sonasta.:-P Viime kesänä Marika vei aina yhdelle hevoselle jotain mömmöä ja mä odotin aina tallin ovella et se tulee takas kun mä sain sit nuolla sen ämpärin.
  5. Kynsienleikkuu on kivaa. Jos emäntä leikkaa joltain muulta ensin mä oon koko ajan jossain lähituntumassa et se ottais mut seuraavaksi. Ja tietty yritän tunkea syliin, niin ku ’pienet’ koirat tekee..
  6. Autossa mulla on aika usein tapana vinkua, ainakin sillon kun vilkku laitetaan päälle. Emäntä sanoo etten mä edes tiedä mihin ollaan menossa mutta ei pidä paikkaansa. Mä tiedän aina mihin ollaan menossa!
  7. Koska mä oon poika, mä en pissaa samalla tavalla kun tytöt ja just six ku mä oon poika mä en myöskään kakkaa siten kuin tytöt vaan ronskisti toinen jalka ylhäällä. Äijillä on äijien tavat.:-D


Ja pari kuvaa kun on toivottu. Ei ihan uusia mutta tältä kuulta kuitenkin. Emäntä yrittää ryhdistäytyä...:-)

 

Haasteet meinas unohtua! Rokki heittää haasteen systeri Vantulle Handskes kenneliin, toiselle siskolle Kaisalle Jaxonville kenneliin, Göstalle ja Tarmolle ja pikkuiselle Hilmalle.