Meinaan Hevissä....;-) Yhtään Hevin tunteita vähättelemättä tietenkin! Oli taas kuvaamisen paikka kun Heli oli lähdössä meiltä kotiin ja Hevi tietenkin surun murtamana...Tässä kuvat:

'Olethan niin kiltti että otat mukaan, jooko, kiltti täti, lupaan olla suloinen, näin nätisti istun ja kaikkee'

214697.jpg

'Ota nyt, kato kuinka hieno temppu, pliis..'

214698.jpg

'Mä EN mene pois, mun korvat ei kuule noitten huutoja, sun on pakko ottaa mut mukaan'

214700.jpg

'Ethän sä voi vastustaa mun vetoavaa katsetta, mä teen ihan mitä tahansa, ota mut mukaan..pliiiiiis'

'214701.jpg

'Onks mun ihan pakko kuunnella noita..mä en haluuuuu'

214702.jpg

Ja vielä viimeinen vetoava katse........

214705.jpg

Helille tiedoksi, Hevi murjottaa meidän sängyssä....

Hevin silmä näyttää kauhealta, onneksi huomenna päästään lääkäriin..ja Helikin tulee mukaan.:-) Jospa Helin läsnäolo hieman rauhoittaa lääkärikammoista 'myttystä'.