Nyt on sitten uudet timangit kaulassa, koirilla- ei minulla!;o) Tokihan koiralla pitää olla tallitakin sävyyn sopiva panta.... Ja mallina Sona the Princess Eurajoki!

Bling bling....vähän noi timangit kyl häikäsee silmiin mut täytyy kestää kun ne kuitenki on tytön parhaat ystävät!:o)                           1340997.jpg

Joo kiitti, mä tiedän et oon söpö..1341031.jpg

En kyllä ajatellu olla koko iltaa mallina et...1341019.jpg

Oikeesti mua jo vähän väsyttäis, pitää nääs uneksia prinsseistä välillä!<31341045.jpg

Noni, tää yx kuva vielä ja sit jätät mut rauhaan..1341054.jpg

Miten niin turhamaisia?!?;o)) Nyt kun Sonalla ja Hevillä on tallitakin sävyyn sopivat pannat pitää Rokille löytää seuraavaksi jotain äijämäistä. Heli osti Hevin Latvian tuliaispantaankin sopivan takin. Nii-i, teenhän mä niitä itsekkin mutta tuo takki oli kuulemma ihan pakko ostaa.. Siitä kuvaa myöhemmin.;-)

Muuten täällä ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä. Raveissa käytiin perjantaina ja viikolla tuli oltua tallihommissa jokusena päivänä. Ekana päivänä oli kädet kipeät ja puutuneet jo toisen karsinan kohdalla mutta muutaman päivän jälkeen alkoi jo tottumaan. Haba kasvaa, ainakin toivottavasti! Aluksi mulla oli kaikki koirat mukana ja Rokki edellä koko pesue paineli metsään...kaippa ne suunnitteli paimentavansa peuroja joita lähimetsissä liikkuu paljon. Loppujen lopuksi oli sitten vain Sona mukana koska Sona on ainoa joka näistä ymmärtää loikoilla loimen päällä ja odottaa että minä saan hommat tehtyä. Hevi ei vaan yksinkertaisesti ehdi, kun hiiren haju leijailee kuonoon niin silloin ei voi pysyä paikallaan vaan niitten hiirten kuuluis yksi kerrallaan loikata koloistaan Hevin suuhun...

Näyttelyihin suunnataan seuraavaksi Tampereelle. Sitten on vuorossa Ruovesi ja Kokemäki. Ja kaikissa pitäisi olla suomalainen tuomari ellei muutoksia tule. Huhtikuussa ei mennä näyttelyihin mutta silmätarkkiin on varattu aika.

Tänään olimme taas Ypäjällä oppimassa uutta. Siitä lisää Lennun blogissa heti kun saan päivityksen tehtyä.