Nyt on sitten antibioottikuuri päällä ja kortisoonivoidetta lääkärin määräyksestä.. Ehdinhän mä jopa 2 päivää olemaan lomalla kun joku pirskatin öttiäinen puri mua sääreen ja nyt on sitten kauhea särky jalassa polvesta alaspäin ja nilkka niin turvoksis et nahkaa kiristää..perk***! Eilen iltapäivällä alkoi sääressä oleva punainen kohta jota ensin luulin hyttysen puremax sattua ja huomasin siinä kummallisen reiän keskellä. Iltaa kohti kipu vaan ylty ja ihon punoitus levisi nilkkaan asti. Tänä aamuna jalka oli niin turvoksissa että hädin tuskin sain nilkkaa taipumaan...kiva.. Eli toistaiseksi, ei aurinkoa kalpeille säärille!:-(

Maanantai-illalla kävin Helin kanssa Tiilivuorella ottamasta hepoista muutamia kuvia..

Tässä Jokke josta vähän aikaa sitten olikin kuvia. Oli kyllä kasvanut jo hurjasti, ikää on hiukan vajaa 1kk. Olin jo etukäteen kuullut huhuja että Jokke on oikea pikku piru mutta ihan nätisti tuo ainakin silloin käyttäytyi kun minä olin katsomassa..;-) Virallinen nimikin pojalla jo on ja muistaakseni se oli Love Alleys Joe.                      639837.jpg

Hevi sai varsasta jonkin kauhean hoivavimman ja olisi koko ajan ollut nuolemassa Jokkea... Rokkikin uskalsi läheltä katsomaan kun Hevi näytti mallia!                 639846.jpg639856.jpg

Tässä on tallilla asuva yksityinen, Tuima. Muistaakseni ikää on 15v. paikkeilla..639860.jpg

Emma 1v.                      639863.jpg

Ja tässä Repen velipoika Sakke. On niissä jotain samaa mutta hieman ehkä puolueellinen mielipiteeni on että Repe oli se komeampi....;-)639865.jpg

Heli hillui kameran kanssa täällä meidän pihassa ja testaili lähikuvausta. Tässä yksi otos mun tulppaaneista jotka on siis vaalean keltaisia eikä valkoisia. Onhan niissä vähän tuota punaista minkä piti olla se pääväri... Leppäkerttuja on meidä pihalla ihan älyttömästi, viime vuonna niitä oli paljon vähemmän mutta nyt tuntuu että niitä keikkuu joka heinän päässä.639878.jpg