Lennun blogiin jo eilen laitoin päivitystä mutta laitetaas tännekkin jotain..

Alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen Sona tulikin kotiin ennen Turun näyttelyä ja tässä olisi Tarjalle hiukan todistusaineistoa...

En ole ihmisten sängyssä, vaan ihan omassa pedissä niin kuin kuuluukin...;-)1226617.jpg

Eiks oo magee patja?! Tässä mä siis nykyään joudun yöni viettämään..no okei tänään äippä yllätti mut sängystä aamulla mutta iskän paikka oli tyhjä ja siihen mahtu ihan hyvin..wirn.. Äiti sano mua pikku-ketuksi, mä en tajuu... ;-D                                    1226627.jpg

Iskä muka lellii mua mut mun mielestä tää on ihan normaalia sosiaalista kanssakäymistä..mut ei kerrota tolle emännälle, sen säännöt on joskus TOOSI tyhmii...1226670.jpg

Ei hemmetti, kärähdinx mä....1226674.jpg

So what, mua väsyttää nyt...1226676.jpg

Hevi on tosi itsekäs. Se ei koskaan suostu antamaan mulle niitä leluja millä se leikkii, murisee vaan ja näyttää hampaitaan...muka sen hiiri!           1226630.jpg

Mut mulla ei oo tapana luovuttaa ihan noin vaan..1226641.jpg

Mä vaikka anelen jos jotain haluan..1226645.jpg

Toisinaan Hevi on kyllä niin sitkeä että mua alkaa väsyttämään koko lelun pyydystäminen..1226655.jpg

Onnex Rokki tykkää et mä oon taas kotona, se tykkää leikkii mun kans vaik alux se oli jotenki kärttyne. Oli kuulemma tottunu siihen et ei oo kukaan häirittemäs...1226681.jpg

Mut halauksesta päätellen on sillä tainnu olla mua ikäväkin...;-))1226688.jpg