Mulla menee hyvin täällä Eurajoella. Eilen koluttiin Hevin kanssa kaappia täällä Helin luona ja arvatkaa haisiko siellä hiiri?! Papanoitakin oli joka paikassa..
Rokki on alkanut leikkimään mun kanssa ja se on toosi kivaa. Mun mielestä se on kärsivällisempi kun noi tytöt mut se ei jaksa leikkiä yhtä kauan kun Sona.
Rokki tykkää nukkumisesta ja yx päivä me vallattiin kahdestaan koko sohva itsellemme.:-)2111013.jpg

Emäntä narautti mut taas nukkumasta oudossa asennossa.. onko sen pakko heilua sen kameransa kanssa joka paikassa...                2111016.jpg

Helin kanssa on tosi kiva viettää aikaa, se on aika lepsu, ainakin kun mä vähän pistän korvia ryppyyn ja sanon purr..;o) Mun piti auttaa Heliä surffaamaan autosivuja mut uni voitti, ei voinu mitään.
2111022.jpg

Rokki on just sen kokonen et sen selän taakse voi piiloutua ja näyttää sieltä sitte kieltä muille..2111031.jpg

Rokki taitaa salaa tykätä musta vaikka se yrittääkin esittää kovaa kundia..2111038.jpg

Hevi joutu käymään eläinlääkärissä pahan korvatulehduksen takia ja sille oli tehty jotain tosi kummallista. Se ei heränny vaikka olis mitä tehnyt, yritin mä istua sen päälläkin mut emäntä kiels..Niimpä mä sit tyydyin vaan lohduttamaan Heviä. Emäntä sanos et noin käy jos ei ole kiltti ja anna lääkärin tutkia korvaa ilman hampaita. Hevi ei edes osunu, uhkaili vaan ja silti tuikattiin unten maille. Toivottavasti musta ei tule koskaan tuhmaa potilasta...  2111045.jpg

Mä päätin jäädä nukkumaan Hevin kanssa, jospa se sitte olis heränny mun kanssa samaan aikaan.2111092.jpg

Sona tuli välillä kattomaan et onx meillä molemmilla kaikki okei.2111097.jpg

Rokin kanssa otettiin kisa et kummalla on pahempi irvistys, emäntä väittää et tasapeli..2111106.jpg

Mun irvistys on sata kertaa hurjempi kun Rokin.2111125.jpg

Rokin kanssa on kiva leikkiä kun se antaa mun voittaa..tai siis kyllähän mä sen muutenkin päihittäisin ihan mennen tullen!                      2111134.jpg

Sona kävi TAAS välillä tarkistamassa et mulla oli kaikki hyvin..emäntä sanoo sitä leikki-poliisix.2111136.jpg

Ei me mitään poliiseja tarvita, Rokki on ihan sulaa vahaa mun käpälissä.2111138.jpg

Me yritettiin ottaa Rokin kanssa yhteiset päikkärit mut eihän siitä mitään tullut kun emäntä häiriköi taas kameran kanssa.                   2111155.jpg

Rokki olis jo ottanu mut kainaloon nukkumaan mutta..2111178.jpg

kun toi emäntä ei vaan tajunnu jättää meitä rauhaan niin Rokki ei enää halannukkaa mua, mut sain mä silti unen päästä kiinni.           2111182.jpg

Joskus mä esittelen hiukan erikoisempia nukkumisasentoja...2111194.jpg

Tämä kuuluu samaan sarjaan. Viikonlopun russelitreffeillä oli tosi väsyttävää ja mulla oli taju pois jo paljon ennen muita..                    2111217.jpg
2111224.jpg