Laitetaas pari kuvaa tältä päivältä. Aamulla oli taas kovat painit Hevin kanssa. On se vaan hyvä että Hevillä on valeraskaudet jo ohi ja leikki maistuu. Sona taitaa hyytyä ennen Heviä..;-)739145.jpg739146.jpg

Iltapäivällä Rokkikin intoutui ihan oikeasti painimaan Sonan kanssa, siitä ei valitettavasti tullut otettua yhtään kuvaa mutta yhteisistä päikkäreistä onnistuin kuvan ottamaan! <3<3<3739149.jpg

Aamun heräämisajasta on pieniä erimielisyyksiä...tänä aamuna Sona heräsi varttia vaille 6 eikä meinannut millään uskoa ettei vielä aloiteta painileikkejä. Hevi murahti pikku vintiölle sen verran napakasti ettei Sona kokeillut toista kertaa mennä tökkimään. Rokkikin sai Sonan tajuamaan että silmät on vielä niin ristissä ettei nappaa mutta mä en..... Reilun puolen tunnin minun ja Maken kiusaamisen jälkeen Sona sentään luovutti ja jatkoi uniaan. *huokaus*

Huomenna alkaakin sitten arki ja Sona jää tänne yksin ainakin muutamaksi tunniksi. Tai no ei ihan yksin, onhan täällä Hevi ja Rokki mutta ainakin toistaiseksi rajaamme Sonan alueeksi pelkän keittiön. En uskalla jättää vielä kaikkia koiria koko päiväksi samaan tilaan. Heli tulee aamulla tänne pari tuntia sen jälkeen kun minä olen lähtenyt katsomaan miten täällä menee ja toivon mukaan jää pitämään seuraa ja ulkoilemaan koirusten kanssa ellei hevosen kuljetuskeikka muuta suunnitelmia. Toivottavasti Make kotiutuu Metallican konsertti reissultaan ennen kuin minä pääsen töistä.......